стаття

Версія для друкуВерсія для друку

Часто зустрічаються випадки, коли помилка в одній літері у документі може створити серйозну проблему. Помилки у паспорті, свідоцтві про народження, інших документах у написанні імені, прізвища, дати народження, місця народження призводять до величезних труднощів при оформленні спадщини, укладанні угод та в інших життєвих ситуаціях.

Про те, що робити, якщо у Ваших документах виявлено помилку безробітним, які перебувають на обліку в Семенівській  районнії філії Полтавського ОЦЗ розповіла начальник Семенівського РВ ДРАЦС Полтавської області Північно – східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Суми) Інну Литвиненко. Виправлення помилок у свідоцтвах, що видаються органами ДРАЦС, триває від трьох до шести місяців. З таким питанням громадянин має звертатися до відділу ДРАЦС за місцем свого постійного проживання чи реєстрації. При цьому слід надати документ, у якому слід виправити помилку, і документ, на підставі якого це можна зробити.

Також Інна Олександрівна ознайомила присутніх з послугами, які надаються відділами ДРАЦС:

  • Видача свідоцтва про державну реєстрацію шлюбу

  • Видача свідоцтва про розірвання шлюбу

  • Видача свідоцтва про реєстрацію зміни прізвища, імені та по батькові

  • Видача свідоцтва у зв’язку із зміною, доповненням, виправленням і поновленням актових записів цивільного стану

  • Повторна видача свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану

  • Видача свідоцтва про народження

  • Видача свідоцтва про смерть

Під час семінару присутні мали змогу отримати вичерпні  відповіді на запитання.

 

Більше цікавої інформації читайте за посиланнями:

 

Наверх ↑