34 ТИПОВА ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ З ВИДАЧЕЮ ВИТЯГУ З ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ

Версія для друкуВерсія для друку

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

                                                                                                          Наказ Головного управління

                                                                                                          Держгеокадастру

                                                                                                          у Полтавській області

                                                                                                          14.11.2017 № 676

 

ТИПОВА ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ З ВИДАЧЕЮ ВИТЯГУ З ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ

(назва адміністративної послуги)

Відділ у Семенівському районі Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області

(найменування суб’єкта надання послуги)

 

Інформація про центр надання адміністративних послуг

Найменування центру надання адміністративних послуг, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення

Центр надання адміністративних послуг при Семенівській РДА

 

1.

Місцезнаходження центру надання адміністративних послуг

38200, Полтавська обл., смт. Семенівка, вул. Незалежності, 44, к.107

2.

Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративних послуг

понеділок – четвер – з 08-00 до 17-15

п’ятниця – з 08-00 до 16-00

обідня перерва: з 12-00 до 13-00

3.

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративних послуг

тел.(факс) (05341)9-10-54

semenivka_cnap@ukr.net

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Стаття 24 Закону України “Про Державний земельний кадастр”

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Пункти 110, 111 Порядку ведення Державного земельного кадастру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 р. № 1051

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня               2014 р. № 523-р “Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг”

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

 

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування

 

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для одержання адміністративної послуги

Заява про державну реєстрацію земельної ділянки

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1. Заява про державну реєстрацію земельної ділянки за формою, встановленою Порядком ведення Державного земельного кадастру, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 р. № 1051 (форма заяви додається)*

2. Документ, який підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви уповноваженою заявником особою)

3. Оригінал погодженої відповідно до законодавства документації із землеустрою, яка є підставою для формування земельної ділянки (разом з позитивним висновком державної експертизи землевпорядної документації у разі, коли така документація підлягає обов’язковій державній експертизі землевпорядної документації) у паперовій або електронній формі відповідно до вимог Закону України “Про землеустрій”

4. Електронний документ, що містить відомості про результати робіт із землеустрою, які підлягають внесенню до Державного земельного кадастру, відповідно до вимог Закону України « Про Державний земельний кадастр»

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заява про державну реєстрацію земельної ділянки у паперовій формі з доданими документами подається до центру надання адміністративних послуг заявником або уповноваженою ним особою особисто або надсилається рекомендованим листом з описом вкладення та повідомленням про вручення

11.

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Безоплатно

12.

Строк надання адміністративної послуги

14 календарних днів з дня реєстрації відповідної заяви у територіальному органі Держгеокадастру

13.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

1. Документи подані не в повному обсязі (відсутність документа, що підтверджує повноваження діяти від імені заявника) та/або не відповідають вимогам законодавства

2. Розташування в межах земельної ділянки, яку передбачається зареєструвати, іншої земельної ділянки або її частини

3. Розташування земельної ділянки на території дії повноважень іншого Державного кадастрового реєстратора

4. Електронний документ не придатний для проведення його перевірки за допомогою програмного забезпечення Державного земельного кадастру

14.

Результат надання адміністративної послуги

Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку на підтвердження державної реєстрації земельної ділянки

Повідомлення про відмову у прийнятті заяви про внесення відомостей (змін до них) до Державного земельного кадастру

Рішення про відмову у здійсненні державної реєстрації земельної ділянки

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Видається центром надання адміністративних послуг заявнику (уповноваженій особі заявника), надсилається поштою на адресу, вказану заявником у заяві

16.

Примітка

 

 

 

 

Наверх ↑