Бланк анкети споживача послуг

Версія для друкуВерсія для друку

 

А Н К Е Т А

споживача послуг, що надає орган виконавчої влади

(для Всеукраїнського конкурсу „Приязна адміністрація”)

 

Шановний споживач!

Вашій увазі пропонується відповісти на питання анкети.

Мета анкетування – визначити якість надання послуг органами виконавчої влади та рівень задоволеності споживачів цими послугами

 

І. Загальні відомості

                

1. Ваше прізвище, ім’я, по батькові (у разі заповнення анкети від організації – назва організації)

  1.  

______________________________________________________________

 

2. Ваша адреса, телефон ______________________________________________________________

 

  1.     3. Соціальний статус (потрібне підкреслити)

службовець, робітник, працюючий непрацюючий, пенсіонер, студент, інші

      

  1.     4. Назва органу виконавчої влади, що є учасником Конкурсу, до якого Ви звертались

 

________________________________________________________________

 

5.   Адреса органу * ________________________________________________________________

 

6.  Керівник органу* *_______________________________________________________________

(прізвище, ім’я, по батькові)

* Заповнення зазначених пунктів анкети не є обов’язковим.

............................................................................................

                             (підпис споживача)

   (у разі заповнення анкети від організації – підпис керівника організації)


ІІ. Доступність інформації в органі виконавчої влади

 

1. Наскільки доступною є інформація щодо умов (порядку) надання послуг, яку бажають отримати відвідувачі від органу?

□ повністю доступна        □ доступна                   □ майже недоступна

□ недоступна                   □ важко визначитися

 

2. Чи встановлений інформаційний стенд?

        □ так                    □ ні

 

3. Чи є корисною інформація на веб-сайті органу виконавчої влади?

 □ так                  □ ні         □ не користуюсь веб-сайтом 

 □ веб-сайт в органі відсутній

 

4. Чи є актуальною інформація на веб-сайті органу виконавчої влади?

 □ так                  □ ні         □ не користуюсь веб-сайтом 

 

5. Чи надаються послуги через веб-сайт органу виконавчої влади?

 □ так                  □ ні        

Якщо так, то якими Ви скористались _____________________________

_____________________________________________________________

6. Чи надаються послуги через веб-сайт органу виконавчої влади  в  on-line режимі?

    □ так                  □ ні        

  Якщо так, то якими Ви скористались _____________________________

__________________________________________________________________

 

7. Чи задоволені наданням інформації секретарями (черговими працівниками) органу?

 □ так                  □ ні                 

 

8. Чи задоволені культурою спілкування посадовців органу з відвідувачами?

□ так                   □ ні                 

 

9. Чи прикріплені на дверях кабінетів таблички із зазначенням прізвищ, імен, по батькові та посад працівників які надають послуги?

□ так                   □ ні                 

 

10. Чи встановлений на кожному поверсі стенд із схемою розташування кабінетів з їх номерами?

□ так                   □ ні                 

       

11. Чи запроваджені додаткові заходи щодо покращення інформування відвідувачів (крім зазначених вище)? Які саме?

______________________________________________________________

______________________________________________________________

 

12. З якого джерела Ви отримуєте інформацію про діяльність органу влади до якого звернулись або послуг, які він надає (потрібне підкреслити)

 

Засоби масової інформації:

   Радіо

   Телебачення

   Газети, журнали

   Інтернет

   з особистого спілкування

   інше ______________________________________________________________

 

ІІІ. Умови перебування в органі виконавчої влади

 

  1. 1. Чи встановлений у приміщенні органу для відвідувачів внутрішній телефон (телефон, під’єднаний до загальної мережі)?

□ так                   □ ні                 

 

  1. 2. Чи облаштовані стільцями (лавами) місця для очікування?

□ так                   □ ні      

  3. Чи створені умови для запису відвідувачами інформації, наведеної на стендах  та оформлення необхідних паперів (наявність столу, стільців, канцелярського приладдя)?

□ так                   □ ні                

4.  Чи облаштовано відокремлене місце для паління?

□ так                   □ ні                 

 

5. Чи працює кафе (буфет, їдальня), доступне для відвідувачів?

□ так                   □ ні                 

 

6. Чи є санітарно-технічний вузол, доступний для відвідувачів?

□ так                   □ ні                 

 

7. Чи розміщена у коридорі інформація про санітарно-технічний вузол?

□ так                   □ ні                 

 

8. Чи носять бейджі працівники, що безпосередньо спілкуються з відвідувачами?

□ так                   □ ні     

            

9. Чи створені умови для доступу та пересування інвалідів?

□ так                   □ ні                 

ІV. Процедури обслуговування відвідувачів

 

1. Які можливості для відвідувачів щодо ознайомлення в органі з процедурами надання послуг?

 □ добрі               □ посередні   □ погані       □ важко сказати

 

2 Чи є загальноприйнятим для працівників органу спілкування по телефону з відвідувачами, окрім надання їм відповіді у письмовій формі?

□ так                   □ ні                  □ іноді, у виняткових випадках

 

3. Чи змінювалася протягом останніх 12 місяців процедура обслуговування відвідувачів та процедура надання послуг з метою підвищення їх ефективності?

□ так                   □ ні

 

4. Чи є загальноприйнятим серед працівників органу у телефонній розмові представлятися із зазначенням власного ім’я, посади та назви підрозділу?

       □ так                     □ ні

 

5. Скільки разів зверталися до органу протягом останніх 12 місяців із зауваженнями, скаргами, пропозиціями, клопотаннями?

______________________________________________________________           вказати з яких питань

    

6. Яка форма звернення?

□ усна            □ письмова   

 

7. Чи задоволені отриманими відповідями?

□ так                   □ ні             □ частково

 

8. Чи зверталися із скаргами до судових інстанцій стосовно роботи органу, скільки разів ?

□ так                   □ ні

 

9. Яка діяльність органу з обслуговування відвідувачів потребує покращення або перегляду? Будь ласка, уточніть ____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Заповнену анкету надсилайте в електронному вигляді на електронну адресу: semeniv_rda@adm-pl.gov.ua.

 

Наверх ↑