111

Бланк анкети споживача послуг

Версія для друкуВерсія для друку

АНКЕТА

 щодо якості надання адміністративних послуг

1. Територіально-адміністративний центр надання адміністративних послуг (Центр):

  • місто 

  • район 

  • селище 

2. Чи зручне місце розташування Центру:

  • так 

  • ні 

3. Чи всі адміністративні послуги, необхідні Вам, отримуєте через Центр:

  • так 

  • ні  (якщо отримуєте не всі адміністративні послуги через Центр, то які адміністративні послуги хотіли б отримувати)

4. Чи влаштовує Вас режим роботи Центру:

  • так 

  • ні 

5. Чи здійснюється прийом в Центрі згідно з графіком його роботи:

  • так 

  • ні 

6. Інформація, необхідна для отримання адміністративної послуги, розташована на:

  • інформаційних стендах;

  • інформаційних терміналах;

  • сайті Центру;

  • інформація відсутня

7. Чи вичерпна інформація, необхідна для отримання адміністративної послуги:

  • так 

  • ні 

8. Чи налагоджена «електронна черга» в Центрі:

  • так 

  • ні 

9. Чи облаштований Центр скриньками для зауважень та пропозицій:

  • так 

  • ні 

10. Як Ви подавали заяву на отримання адміністративної послуги:

  • особисто

  • надсилали поштою

  • за допомогою Інтернету

  • інше (вказати)

11. Чи вимагаються додаткові документи для надання адміністративної послуги (не передбачені законодавством):

  • так 

  • ні 

12. Чи пропонували Вам отримати адміністративну послугу через посередників (приватні фірми, громадські організації, благодійні фонди, юридичні компанії тощо) за додаткову плату:

  • так  (за бажанням вказати адміністративні послуги, які пропонують отримати через посередників та назви фірм) 

  • ні 

13. Чи пропонували Вам самостійно погоджувати документи (рішення) в інших органах державної влади, органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки для отримання адміністративної послуги:

  • так  (вкажіть які документи (рішення) та в яких органах влади/місцевого самоврядування) 

  • ні 

14. Чи надаються супутні послуги (ламінування, ксерокопіювання, банківські послуги, фотографування, продаж канцелярських товарів):

  • так  (необхідне підкреслити, зазначити інші супутні послуги) 

  • ні 

15. Які основні проблеми в сфері надання адміністративних послуг (можливість позначати декілька варіантів відповідей):

  • незручний графік роботи Центру;

  • незручне місце розташування Центру;

  • наявність черг в Центрі;

  • відсутність бланків заяв, зразків документів;

  • не консультують з питань надання адміністративних послуг;

  • не дотримуються строків надання адміністративної послуги;

  • грубе, неповажне ставлення;

  • інше.

16. Чи покращилася якість надання адміністративних послуг зі створенням Центру:

  • так 

  • ні 

17. Чи були випадки вимагання винагороди в Центрі:

  • так 

  • ні 

18. Чи задоволені Ви рівнем обслуговування в Центрі:

  • відмінно 

  • дуже добре 

  • добре 

  • задовільно 

  • незадовільно 

19. Ваші побажання щодо покращення роботи Центру надання адміністративних послуг

Наверх ↑