Підсумки роботи із зверненнями громадян

Версія для друкуВерсія для друку

Звіт про роботу із зверненнями громадян за 2017 рік

Робота зі зверненнями громадян в районі у 2017 році проводилася відповідно до законів України «Про звернення громадян», „Про внесення змін до Закону України „Про звернення громадян” щодо електронного звернення та електронної петиції”, Указу Президента України від 07.02.08 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та постанов Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 р. № 858 „Про затвердження Класифікатора звернень громадян”, від 03 лютого 2016 р. № 48 „Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України”.
За звітний період до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування надійшло 761 звернення, що на 232 менше порівняно з відповідним періодом 2016 року (993). Письмових звернень надійшло 93 (у 2016 - 148). Найбільшу частку з порушених питань становлять:
          соціального захисту 202  (у 2016 -263);
          аграрної політики і земельних відносин 159  (у 2016 -236);
          житлової політики 36 (у 2016 -64);
          сім’ї, дітей та молоді 34 (у 2016 - 41);
          забезпечення та дотримання законності - 25 (у 2016 - 33);
          охорони здоров’я - 17 (у 2016 - 10).
          За результатами роботи 550 звернень вирішено позитивно або 72,3 % від загальної   їх   кількості  (у  2016 - 651 або  65,5%),  у  211  або  27,7%  -   надано
аргументовані роз’яснення (у 2016 – 335 або 33,7%).
          Протягом 2017 року до органів влади вищого рівня та засобів масової інформації надійшло 21 звернення або 2,7% від їх загальної кількості.
          Збільшилась на 14 кількість колективних звернень (2017-25, 2016-11). У зв’язку з тим, що вони від різних осіб з одного й того ж  питання одночасно були направлені в різні інстанції.
           Громадяни направляли свої звернення до:
           Адміністрації Президента України – 3;
           міністерств і відомств —2;
           облдержадміністрації – 15;
           редакцій газет та видавництв — 1.
          Повторних звернень зменшилося на 2 та становить 1 (у 2016 - 3).
          За 2017 рік від ветеранів праці, інвалідів, інших пенсіонерів отримано 220 звернень (у 2016 - 280), учасників війни та бойових дій – 41 (у 2016 - 72), учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб  постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи – 9 (у 2016 - 15 ), багатодітних сімей, одиноких матерів - 51 (у 2016 - 80 ).
           Районною державною адміністрацією  проводиться  відповідна робота щодо реалізації вимог Закону України «Про звернення громадян» та на виконання плану заходів  Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008  «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» на 2017 рік:
розроблено  та затверджено  графіки:
виїзних  та особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації по селищній, сільських радах;
роботи постійно діючих телефонних ліній в органах виконавчої влади;
проведення «гарячих» телефонних ліній керівництвом районної державної адміністрації;
  проведення моніторингу та  особистого звітування керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, виконкомів сільських і селищної рад з питань роботи із зверненнями громадян.
Дані графіки оприлюднені на інформаційних стендах у райдержадміністрації,  селищній, сільських радах, на офіційній веб-сторінці райдержадміністрації.
          Роботу постійно діючих телефонних ліній в органах виконавчої влади у районі забезпечують перший заступник голови райдержадміністрації, заступник голови райдержадміністрації, керівник апарату райдержадміністрації та керівники  5 відділів та 5 структурних підрозділів райдержадміністрації.
         Головою райдержадміністрації, його заступниками та керівником апарату  райдержадміністрації  щосереди з 17.00 до 18.00 години проводяться «гарячі» телефонні лінії за номерами робочих телефонів.  За 2017 рік  проведено їх 50, отримано 2 звернення.  Працює телефон «Довіри». Протягом 2017 року проведено виїзних прийомів у населені пункти 19 сільських та 1 селищної рад. В такий спосіб на прийом звернулося 39 жителів району.
         Під час проведення прийомів проводились роз’яснення чинного законодавства України, що дає можливість підвищити рівень правової освіти мешканців територіальних громад.
  Однак, не зважаючи на проведену роботу щодо інформування населення про виїзні  та особисті прийоми громадян керівництвом районної державної адміністрації, проведення в райдержадміністрації постійно діючих,  «гарячих» телефонних ліній, роботи телефону  «Довіри», громадяни мало використовують ці засоби для вирішення проблемних для них питань.
        З метою забезпечення постійного контролю за станом роботи із зверненнями громадян місцевими органами виконавчої влади району питання роботи із зверненнями      громадян    розглядалося на   засіданні колегії райдержадміністрації:    18 січня  2017 року,  за наслідками розгляду якого видано розпорядження голови районної державної адміністрації від 19 січня 2017 року № 22 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2016 рік»;
           18 жовтня 2017 року, за наслідками розгляду дано доручення голови райдержадміністрації;
  нараді у голови райдержадміністрації 19 липня 2017 року, за наслідками розгляду дано  доручення голови райдержадміністрації.
       Протягом звітного періоду про роботу із зверненнями громадян звітували: начальники структурних підрозділів  районної державної адміністрації  та селищний, сільські голови  (всього – 25).
           Порушень законодавства при розгляді звернень громадян та організації особистого прийому громадян у вищезазначених виконкомах, структурних підрозділах  райдержадміністрації не виявлено.
Протягом 2017 року здійснено перевірки і надано допомогу з питань додержання законодавства про звернення громадян у 19 сільських, 1 селищній  радах  та 5 структурних  підрозділах райдержадміністрації. Матеріали за результатами перевірок направлені виконавцям для відповідного реагування.
За звітний період  проведено  3 семінари - наради  з питання вивчення вимог чинного законодавства щодо роботи із зверненнями громадян.
         На виконання   Указу Президента України від 07.02.2008  №109/2008    «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» працює постійно діюча комісія  з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації. За  звітний  період проведено  13 засідань.      
          Протягом звітного періоду  забезпечено щомісячне проведення  дня контролю (13), в рамках якого здійснювались перевірки стану виконання доручень, наданих структурним підрозділам райдержадміністрації.
У райдержадміністрації проводиться інформаційно-аналітична робота з аналізу та узагальнення звернень громадян, що надходять до райдержадміністрації,  здійснюється  контроль за виконанням доручень щодо  розгляду звернень громадян, даних керівникам головою райдержадміністрації.
          Робота із заявами,  скаргами,  пропозиціями громадян триває постійно.   Усі  звернення громадян розглянуті в установлені законом терміни.    Випадків притягнення до відповідальності посадових осіб, які допускають порушення вимог Закону України  «Про звернення громадян», не було.
         Управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації постійно проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота серед населення щодо оформлення та призначення  житлових субсидій, соціальних допомог.
         Інформаційний матеріал розміщено безпосередньо на стендах управління соціального захисту населення, територіального центру обслуговування населення (надання соціальних послуг), також передано сільським та селищній радам, організаціям — надавачам послуг.
        З метою наближення соціальних послуг до населення, розширення їх спектру для людей похилого віку, інвалідів та тих, які перебувають у складних життєвих обставинах відкрито підрозділ відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги   територіального  центру в с-щі Семенівка та с. Оболонь, де надаються різні послуги.
При територіальному центрі управління праці та соціального захисту населення створено спеціалізовану транспортну службу для безкоштовного та пільгового перевезення інвалідів.
Для охоплення увагою найуразливіших категорій громадян у 2017 році в районному центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді працювало 15 фахівців із соціальної роботи, які проводили соціальну роботу при сільських радах району та об’єднаної територіальної громади, забезпечували доступ громадян до соціальних послуг за місцем їх проживання. Протягом року під час виїздів мобільних команд та виїзних прийомів спеціалістами Семенівського РЦСССДМ охоплено соціальними послугами 166 сімей різних категорій.
          Розроблено пам’ятки по кожному виду державних соціальних гарантій, які направлені в сільські та селищну ради.
          Активна позиція райдержадміністрації та відповідна роз’яснювальна робота сприяла вирішенню питань на місцях та, відповідно, скороченню кількості звернень.
Відповідно до вимог чинного законодавства, робота із зверненнями громадян в райдержадміністрації забезпечується за всіма напрямками і перебуває під особистим контролем голови райдержадміністрації

ДолученняРозмір
dovidka_za_9_mis_2013_rik.doc66 КБ
Наверх ↑