111

Підсумки роботи із зверненнями громадян

Версія для друкуВерсія для друку

Звіт про роботу із зверненнями громадян  за 2018 рік

Робота зі зверненнями громадян в районі у 2018 році проводилася відповідно до законів України «Про звернення громадян», «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції», Указу Президента України від 07.02.08 р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого  самоврядування»  та   постанов   Кабінету  Міністрів   України  від
24.09.2008 р. № 858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян», від 03.02.2016 р. № 48 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України».
За звітний період до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування надійшло 975 звернень, що на 214 більше порівняно до  2017  року  (761).

 

 

2017

  2018

+ - до

2017

% у 2017

Кількість звернень всього, в т.ч.

 

761

 

975

 

+214

 

100

 

кількість звернень, що надійшли поштою

 

 

93

 

 

117

 

 

+ 24

 

 

12

 

кількість звернень на особистому прийомі

 

 

668

 

 

858

 

 

+190

 

 

88

  

 

Найбільшу частку з порушених питань становлять:

 

2017

  2018

+ - до 2017

% у 2018

аграрної політики і земельних відносин

 

159

 

442

 

+283

 

45,3

соціального  захисту

202

200

-2

20,5

комунального господарства

 

78

 

65

 

-13

 

6,7

сім’ї, дітей та молоді

36

34

-2

3,5

житлової політики

36

22

-12

2,2

транспорту і зв’язку

25

21

-4

2,1

забезпечення та дотримання законності

 

 

25

 

 

18

 

 

-7

 

 

1,8

охорони здоров’я

17

18

+1

1,8

 

         
          За результатами роботи 764 звернень вирішено позитивно або 78,4 % від загальної   їх   кількості  (у  2017 - 550 або  72,3%),  у  211  або  21,6%  -   надано
аргументовані роз’яснення (у 2017 – 211 або 27,7%).
          Протягом 2018 року до органів влади вищого рівня та засобів масової інформації надійшло 22 звернення або 2,3 % від їх загальної кількості.
Громадяни направляли свої звернення до:

 

2016

2017

  2018

+ - до 2017

Адміністрації Президента України

 

2

 

3

 

4

 

+1

Кабінету Міністрів України

-

1

2

+1

Верховної Ради України

-

-

1

+1

Уповноваженого Президента України з прав дитини

 

-

 

1

 

4

 

+3

Уповноваженого Президента України з прав людей з інвалідністю

 

 

-

 

 

-

 

 

1

 

 

+1

Редакції  газет та видавництв

 

-

 

1

 

1

 

-

Облдержадміністрації

7

15

9

-6

Всього до органів влади вищого рівня

 

9

 

21

       

     22

 

+1

 

          Збільшилась на 9 колективних звернень (2018-34, 2017-25). У зв’язку з тим, що вони від різних осіб з одного й того ж  питання одночасно були направлені в різні інстанції.

          Повторних звернень збільшилося на 2 ( 2018 – 3, 2017 - 1).
          За 2018 рік від ветеранів праці, інвалідів, інших пенсіонерів отримано 146 звернень (у 2017 - 220), учасників війни та бойових дій – 21 (у 2017 - 41), учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб  постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи – 21 (у 2017 - 9 ), багатодітних сімей, одиноких матерів - 37 (у 2017 - 51).
        Районною державною адміністрацією  проводиться  відповідна робота щодо реалізації вимог Закону України «Про звернення громадян» та на виконання плану заходів  Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008  «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» на 2018 рік:
розроблено  та затверджено  графіки:
виїзних  та особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації по селищній, сільських радах;
роботи постійно діючих телефонних ліній в органах виконавчої влади;
проведення «гарячих» телефонних ліній керівництвом районної державної адміністрації;
  проведення моніторингу та  особистого звітування керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, виконкомів сільських і селищної рад з питань роботи із зверненнями громадян.
Дані графіки оприлюднені на інформаційних стендах у райдержадміністрації,  селищній, сільських радах, на офіційній веб-сторінці райдержадміністрації.
          Роботу постійно діючих телефонних ліній в органах виконавчої влади у районі забезпечують перший заступник та заступник голови райдержадміністрації, керівник апарату райдержадміністрації та керівники  5 відділів та 5 структурних підрозділів райдержадміністрації.
         Головою райдержадміністрації, його заступниками та керівником апарату  райдержадміністрації  щосереди з 17.00 до 18.00 години проводяться «гарячі» телефонні лінії за номерами робочих телефонів.  За 2017 рік  проведено їх 51, отримано 1 звернення.  Протягом 2018 року проведено виїзних прийомів у населені пункти 14 сільських та 1 селищної рад. В такий спосіб на прийом звернулося 44 жителі району.
         Під час проведення прийомів проводились роз’яснення чинного законодавства України, що дає можливість підвищити рівень правової освіти мешканців територіальних громад.
  Однак, не зважаючи на проведену роботу щодо інформування населення про виїзні  та особисті прийоми громадян керівництвом районної державної адміністрації, проведення в райдержадміністрації постійно діючих,  «гарячих» телефонних ліній, громадяни мало використовують ці засоби для вирішення проблемних для них питань.
        З метою забезпечення постійного контролю за станом роботи із зверненнями громадян місцевими органами виконавчої влади району питання роботи із зверненнями      громадян    розглядалося на   засіданні колегії райдержадміністрації:    17 січня 2018 року, за результатами слухання видано розпорядження  голови  райдержадміністрації  від  19  січня  2018  року № 24 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2017 рік»;
           23 липня 2018 року, за результатами слухання видано розпорядження  голови  райдержадміністрації  від  24  липня  2018  року № 230  «Про  роботу із зверненнями громадян в райдержадміністрації  за перше півріччя 2018 року»
           17 жовтня 2018 року, за результатами слухання дано доручення  голови  райдержадміністрації;
  На  нараді у голови районної державної адміністрації   10 квітня 2018 року розглянуто питання «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за І квартал 2018 року», за результатами слухання дано доручення  голови  райдержадміністрації.       
       Протягом звітного періоду про роботу із зверненнями громадян звітували: начальники структурних підрозділів  районної державної адміністрації  та селищний, сільські голови  (всього – 20).
           Порушень законодавства при розгляді звернень громадян та організації особистого прийому громадян у вищезазначених виконкомах, структурних підрозділах  райдержадміністрації не виявлено.
Протягом 2018 року здійснено перевірки і надано допомогу з питань додержання законодавства про звернення громадян у 14 сільських, 1 селищній  радах  та 5 структурних  підрозділах райдержадміністрації. Матеріали за результатами перевірок направлені виконавцям для відповідного реагування.
За звітний період  проведено  2 семінар - наради (22 лютого та 11 травня 2018 року) з питання вивчення вимог чинного законодавства щодо роботи із зверненнями громадян. 
         На виконання   Указу Президента України від 07.02.2008  №109/2008    «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» працює постійно діюча комісія  з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації. За  звітний  період проведено  12 засідань.      
          Протягом звітного періоду  забезпечено щомісячне проведення  дня контролю (12), в рамках якого здійснювались перевірки стану виконання доручень, наданих структурним підрозділам райдержадміністрації.
          Начальником  відділу юридичного забезпечення, взаємодії з правоохоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи апарату райдержадміністрації постійно надається безоплатна юридична консультація   громадянам, які потребують соціального захисту та підтримки (з початку року надано 75 консультацій. 
У райдержадміністрації проводиться інформаційно-аналітична робота з аналізу та узагальнення звернень громадян, що надходять до райдержадміністрації,  здійснюється  контроль за виконанням доручень щодо  розгляду звернень громадян, даних керівникам головою райдержадміністрації.
          Робота із заявами,  скаргами,  пропозиціями громадян триває постійно.   Усі  звернення громадян розглянуті в установлені законом терміни.    Випадків притягнення до відповідальності посадових осіб, які допускають порушення вимог Закону України  «Про звернення громадян», не було. Проаналізувавши роботу зі зверненнями громадян, можна зробити висновок, що стан виконавської дисципліни знаходиться на задовільному рівні. 
         Управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації постійно проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота серед населення щодо оформлення та призначення  житлових субсидій, соціальних допомог.
         Інформаційний матеріал розміщено безпосередньо на стендах управління соціального захисту населення, територіального центру обслуговування населення (надання соціальних послуг), також передано сільським та селищній радам, організаціям — надавачам послуг.
        З метою наближення соціальних послуг до населення, розширення їх спектру для людей похилого віку, інвалідів та тих, які перебувають у складних життєвих обставинах відкрито підрозділ відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги   територіального  центру в с-щі Семенівка та с. Оболонь, де надаються різні послуги.
При територіальному центрі управління соціального захисту населення створено спеціалізовану транспортну службу для безкоштовного та пільгового перевезення інвалідів.
Для охоплення увагою найуразливіших категорій громадян у 2018 році в районному центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді працювало 16 фахівців із соціальної роботи, які проводили соціальну роботу при сільських радах району та об’єднаних територіальних громадах, забезпечували доступ громадян до соціальних послуг за місцем їх проживання. Протягом року охоплено соціальними послугами 191 сім’ю та 52 особи.
          Розроблено пам’ятки по кожному виду державних соціальних гарантій, які направлені в сільські та селищну ради.
Відповідно до вимог чинного законодавства, робота із зверненнями громадян в райдержадміністрації забезпечується за всіма напрямками і перебуває під особистим контролем голови райдержадміністрації. 
                                                                                  

 

 

 

 

ДолученняРозмір
zvit_tablicya_2018rik-.doc159.5 КБ
Наверх ↑