Підсумки роботи із зверненнями громадян у 2019 році

Версія для друкуВерсія для друку

Звіт про роботу із зверненнями громадян              

за 2019 рік

 

         Робота зі зверненнями громадян в районі у 2019 році проводилася відповідно до законів України «Про звернення громадян», „Про внесення змін до Закону України „Про звернення громадян” щодо електронного звернення та електронної петиції”, Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та постанов Кабінету Міністрів України від 24.09.2008  № 858 „Про затвердження Класифікатора звернень громадян”, від 03.02.2016  № 48 „Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України”.

         За звітний період до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування району надійшло 1306 звернень, що на 331 більше порівняно з  відповідним  періодом  2018  року  (975).

 

 

2018

  2019

+ - до

2018

% у 2018

Кількість звернень всього, в т.ч.

 

975

 

1306

 

+331

 

100

 

кількість звернень, що надійшли поштою

 

 

117

 

 

130

 

 

+ 13

 

 

10

 

кількість звернень на особистому прийомі

 

 

858

 

 

1176

 

 

+318

 

 

90

  

Найбільшу частку з порушених питань становлять:

        

 

2018

  2019

+ - до 2018

% у 2019

аграрної політики і земельних відносин

 

442

 

856

 

+414

 

65,5

соціального  захисту

200

200

-

15,3

комунального господарства

 

65

 

37

 

-28

 

2,8

житлової політики

22

18

-4

1,4

сім’ї, дітей та молоді

36

14

-12

1,1

забезпечення та дотримання законності

 

 

18

 

 

14

 

 

-4

 

 

1,1

охорони здоров’я

18

13

-5

1,1

транспорту і зв’язку

21

12

-9

1,0

         

          За результатами роботи 1102 звернення вирішено позитивно або 84,4 % від загальної   їх   кількості  (у  2018 - 764 або  78,4%),  на  195  або  21,6%  -   надано аргументовані роз’яснення (у 2018 – 209 або 21,6%).

          Протягом 2019 року до органів влади вищого рівня та засобів масової інформації надійшло 22 звернення або 2,3 % від їх загальної кількості.

Громадяни направляли свої звернення до:

          

 

2017

  2018

  2019

+ - до 2018

 

Офісу Президента України

 

3

 

4

 

4

 

-

Кабінету Міністрів України

1

2

3

+1

Верховної Рада України

-

1

2

+1

Уповноваженог Президента України з прав дитини

 

1

 

4

 

1

 

-3

Уповноваженог Президента України з прав людей з інвалідністю

 

 

-

 

 

1

 

 

-

 

 

-

Міністерства культури, молоді та спорту України

 

-

 

-

 

1

 

+1

Міністерства внутрішніх справ України

 

-

 

-

 

1

 

+1

Народного депутата України

-

-

1

+1

Редакцій  газет та видавництв

1

1

-

-1

Облдержадміністрації

15

9

1

-8

Всього до органів влади вищого рівня

 

21

       

       22

       

        14

 

-8

 

          Зменшилась на 6 кількість колективних звернень (2019-28, 2018-34).

          Повторних звернень зменшилося на 1 (2019-2, 2018 – 3).

          За 2019 рік від ветеранів праці, інвалідів, інших пенсіонерів отримано 164 звернення (у 2018 - 146), учасників війни та бойових дій – 20 (у 2018 -21), учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб  постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи – 20 (у 2018 - 21), багатодітних сімей, одиноких матерів - 36 (у 2018 - 37).

         Районною державною адміністрацією  проводиться  відповідна робота щодо реалізації вимог Закону України «Про звернення громадян» та на виконання плану заходів  Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008  «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» на 2019 рік:

         розроблено  та затверджено  графіки:

         виїзних  та особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації по селищній, сільських радах;

         роботи постійно діючих телефонних ліній в органах виконавчої влади;

         проведення «гарячих» телефонних ліній керівництвом районної державної адміністрації;

         проведення моніторингу та  особистого звітування керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, виконкомів сільських і селищної рад з питань роботи із зверненнями громадян.

         Дані графіки оприлюднені на інформаційних стендах у райдержадміністрації,  селищній, сільських радах, на офіційній веб-сторінці райдержадміністрації.

          Роботу постійно діючих телефонних ліній в органах виконавчої влади у районі забезпечують перший заступник та заступник голови райдержадміністрації, керівник апарату райдержадміністрації та керівники  5 відділів та 5 структурних підрозділів райдержадміністрації.

         Головою райдержадміністрації, його заступниками та керівником апарату  райдержадміністрації  щосереди з 17.00 до 18.00 години проводяться «гарячі» телефонні лінії за номерами робочих телефонів.  За 2019 рік  проведено їх 50, звернення не надходили.  Протягом 2019 року проведено 75 виїзних прийомів у населені пункти 14 сільських та 1 селищної рад. В такий спосіб на прийом звернулося 24 жителі району (2018 – 44). Дев’ять порушених питань вирішено позитивно, на 15 надано  роз’яснення.

         Під час проведення прийомів проводились роз’яснення чинного законодавства України, що дає можливість підвищити рівень правової освіти мешканців територіальних громад.

          Однак, не зважаючи на проведену роботу щодо інформування населення про виїзні  та особисті прийоми громадян керівництвом районної державної адміністрації, проведення в райдержадміністрації постійно діючих,  «гарячих» телефонних ліній, громадяни мало використовують ці засоби для вирішення проблемних для них питань.

          З метою забезпечення постійного контролю за станом роботи із зверненнями громадян місцевими органами виконавчої влади району питання роботи із зверненнями      громадян    розглядалося   на        засіданні колегії райдержадміністрації:            

           16 січня 2019 року за результатами слухання видано розпорядження  голови  райдержадміністрації  від  18 січня 2019 року № 09 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2018 рік»;

           17 липня 2019 року, за результатами слухання видано розпорядження  голови  райдержадміністрації  від  22  липня  2019  року № 96  «Про  роботу із зверненнями громадян в райдержадміністрації  за перше півріччя 2019 року»

           16 жовтня 2019 року, за результатами слухання дано доручення  голови  райдержадміністрації.

          На  нараді у голови районної державної адміністрації   22 квітня 2019 року розглянуто питання «Про стан виконання Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в райдержадміністрації  за І квартал 2019 року», за результатами слухання дано доручення  голови  райдержадміністрації.  

           Протягом звітного періоду про роботу із зверненнями громадян звітували: начальники структурних підрозділів  районної державної адміністрації  та селищний, сільські голови  (всього – 20).

           Порушень законодавства при розгляді звернень громадян та організації особистого прийому громадян у вищезазначених виконкомах, структурних підрозділах  райдержадміністрації не виявлено.

         Протягом 2019 року здійснено перевірки і надано допомогу з питань додержання законодавства про звернення громадян у 14 сільських, 1 селищній  радах  та 5 структурних  підрозділах райдержадміністрації.

         За звітний період  проведено  2 семінар - наради (25 лютого та 12 грудня 2019 року) з питання вивчення вимог чинного законодавства щодо роботи із зверненнями громадян.  

        На виконання   Указу Президента України від 07.02.2008  №109/2008    «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» працює постійно діюча комісія  з питань розгляду звернень громадян при райдержадміністрації. За  звітний  період проведено  12 засідань.      

          Протягом звітного періоду  забезпечено проведення  дня контролю (8), в рамках якого здійснювались перевірки стану виконання доручень, наданих структурним підрозділам райдержадміністрації.

          Начальником  відділу юридичного забезпечення, взаємодії з правоохоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи апарату райдержадміністрації постійно надається безоплатна юридична консультація   громадянам, які потребують соціального захисту та підтримки з початку року надано 74 консультації. 

         У райдержадміністрації проводиться інформаційно-аналітична робота з аналізу та узагальнення звернень громадян, що надходять до райдержадміністрації,  здійснюється  контроль за виконанням доручень щодо  розгляду звернень громадян, даних керівникам головою райдержадміністрації.

          Робота із заявами,  скаргами,  пропозиціями громадян триває постійно.   Усі  звернення громадян розглянуті в установлені законом терміни.    Випадків притягнення до відповідальності посадових осіб, які допускають порушення вимог Закону України  «Про звернення громадян», не було. Проаналізувавши роботу зі зверненнями громадян, можна зробити висновок, що стан виконавської дисципліни знаходиться на задовільному рівні.  

         Управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації постійно проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота серед населення щодо оформлення та призначення  житлових субсидій, соціальних допомог.

         Інформаційний матеріал розміщено безпосередньо на стендах управління соціального захисту населення, територіального центру обслуговування населення (надання соціальних послуг), також передано сільським та селищній радам, організаціям — надавачам послуг.

        З метою наближення соціальних послуг до населення, розширення їх спектру для людей похилого віку, інвалідів та тих, які перебувають у складних життєвих обставинах відкрито підрозділ відділення організації надання адресної    натуральної   та   грошової   допомоги     територіального    центру   в

с-щі Семенівка та с. Оболонь, де надаються різні послуги.

         При територіальному центрі управління соціального захисту населення райдержадміністрації створено спеціалізовану транспортну службу для безкоштовного та пільгового перевезення інвалідів.

            Для охоплення увагою найуразливіших категорій громадян у 2019 році в районному центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді працювало 16 фахівців із соціальної роботи, які проводили соціальну роботу при сільських радах району та об’єднаних територіальних громадах, забезпечували доступ громадян до соціальних послуг за місцем їх проживання.

          Розроблено пам’ятки по кожному виду державних соціальних гарантій, які направлені в сільські та селищну ради.

         Відповідно до вимог чинного законодавства, робота із зверненнями громадян в райдержадміністрації забезпечується за всіма напрямками і перебуває під особистим контролем голови райдержадміністрації.      

         

 

Виконувач обов’язків голови 

райдержадміністрації                                                                             М.Недюха

Кандул З.М. (05341) 91-9-58

Наверх ↑