111

Звіти про результати проведення зовнішньої оцінки якості соціальної послуги

Версія для друкуВерсія для друку

Звіт
про результати проведення зовнішньої оцінки якості соціальної послуги «догляд вдома»

На виконання наказу Міністерства соціальної політики України від 27.12.2013 року № 904 «Про затвердження методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг» проведено зовнішню оцінку якості соціальних послуг, які надаються територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Семенівської райдержадміністрації. Відповідно наказу начальника управління соціального захисту населення Семенівської РДА № 40 від 30.10.2018 створено комісію з проведення моніторингу та зовнішньої оцінки якості надання соціальних послуг в територіальному центрі соціального обслуговування ( надання соціальних послуг) Семенівської РДА.

Зовнішня оцінка якості соціальної послуги  проводилася протягом листопада 2018 року. Метою зовнішньої оцінки був моніторинг та контроль якості надання соціальної послуги «догляду вдома» територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Семенівської РДА. Для проведення зовнішньої оцінки якості соціальної послуги застосовувалися такі показники якості: адресність та індивідуальний підхід, результативність, своєчасність, доступність та відкритість, зручність, повага до отримувачів соціальної послуги, професійність.
В приміщенні терцентру є інформаційні куточки, стенди, дошка оголошень, роздаткові друковані матеріали, буклети, з якими відвідувачі (або їх законні представники)  можуть ознайомлюватись самостійно. Для вивчення думки щодо якості надання послуги було проведено опитування/анкетування отримувачів соціальної послуги. В опитуванні взяли участь 87 отримувачів соціальної послуги. Метою опитування було отримання об’єктивної інформації, необхідної для оцінки та поліпшення якості надання соціальної послуги, вивчення реального стану соціального обслуговування відділенням соціальної допомоги вдома. Проведений аналіз результатів опитування отримувачів соціальної послуги догляду вдома показав позитивну тенденцію у процесі покращення якості надання соціальної послуги, показник покращення психологічного та емоційного стану підопічних відділення склав 100% відгуків з числа опитаних. Всі особові справи отримувачів соціальної послуги (100 %) містять карти визначення (оцінювання) індивідуальних потреб у соціальному обслуговуванні (наданні соціальних послуг), визначення ступеня індивідуальної потреби отримувача соціальної послуги у наданні соціальної послуги догляду вдома. Індивідуальні плани надання соціальної послуги, які ґрунтуються на визначенні індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги, складалися й узгоджувалися з кожним отримувачем соціальної послуги. З усіма громадянами, що приймаються на обслуговування укладаються договори відповідно до затвердженої форми з дотриманням вимог. По закінченню строку дії договору, або у разі потреби, договори переглядаються та продовжуються.
Всі соціальні робітники забезпечені велосипедами, спецодягом, взуттям.
Соціальні робітники відділення соціальної допомоги вдома ввічливо та коректно ставляться до громадян під час здійснення своїх посадових обов’язків. Скарг із сторони підопічних не було.

Звіт
про результати проведення зовнішньої оцінки якості соціальної послуги «соціальна адаптація»

Зовнішня оцінка якості соціальної послуги  проводилася протягом листопада 2018 року. Метою зовнішньої оцінки був моніторинг та контроль якості надання соціальної послуги «соціальна адаптація» територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Семенівської РДА. Для проведення зовнішньої оцінки якості соціальної послуги застосовувалися такі показники якості: адресність та індивідуальний підхід, результативність, своєчасність, доступність та відкритість, зручність, повага до отримувачів соціальної послуги, професійність.
Приміщення, де надається послуга, розташоване у місці зі зручним транспортним сполученням, біля будівлі є паркувальний майданчик. Кабінети, де надається послуга, відповідають санітарним нормам та протипожежним вимогам чинного законодавства України. В приміщенні терцентру є інформаційні куточки, стенди, дошка оголошень, роздаткові друковані матеріали, буклети, з якими відвідувачі можуть ознайомлюватись самостійно. Для вивчення думки щодо якості надання послуги було проведено опитування/анкетування отримувачів соціальної послуги. В опитуванні взяли участь 64 отримувачі соціальної послуги.
Приміщення і кабінети, де надається послуга, знаходяться на першому поверсі одноповерхової будівлі та відповідає санітарним та протипожежним вимогам чинного законодавства України. Метою опитування було отримання об’єктивної інформації, необхідної для оцінки та поліпшення якості надання соціальної послуги, вивчення реального стану соціального обслуговування відділенням денного перебування. Проведений аналіз результатів опитування отримувачів соціальної послуги соціальної адаптації показав позитивну тенденцію у процесі покращення якості надання соціальної послуги соціальної адаптації, показник покращення психологічного та емоційного стану підопічних відділення склав 100% відгуків з числа опитаних. Всі особові справи отримувачів соціальної послуги (100 %) містять карти визначення (оцінювання) індивідуальних потреб у соціальному обслуговуванні (наданні соціальних послуг), визначення ступеня індивідуальної потреби отримувача соціальної послуги у наданні соціальної послуги соціальної адаптації. Індивідуальні плани надання соціальної послуги, які ґрунтуються на визначенні індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги, складалися й узгоджувалися з кожним отримувачем соціальної послуги. З усіма громадянами, що приймаються на обслуговування укладаються договори відповідно до затвердженої форми з дотриманням вимог. По закінченню строку дії договору, або у разі потреби, договори переглядаються та продовжуються.
У відділенні денного перебування функціонує «Університет третього віку», який протягом  2018 року відвідувало 60 осіб. Навчання проводилося на 4 факультетах. Всі отримувачі даної послуги задоволені якістю її надання. Побажання про проведення зустрічей з фахівцями різних галузей враховуються при організації даної послуги. Згідно проведеного опитування, в тому числі і телефонного, 97% опитаних підопічних задоволені послугою соціальної адаптації, що відображається покращенням емоційного, психологічного, фізичного стану отримувачів послуги, позитивними змінами у стані отримувача послуги у процесі її надання порівняно з періодом, коли послуга соціальної адаптації не надавалась. Працівники відділення денного перебування ввічливо та коректно ставляться до громадян під час здійснення своїх посадових обов’язків. Скарг із сторони підопічних не було.

Звіт
про результати проведення зовнішньої оцінки якості соціальної послуги «денний догляд»

Зовнішня оцінка якості соціальної послуги «денний догляд» проводилася протягом листопада 2018 року. Метою зовнішньої оцінки був моніторинг та контроль якості надання соціальної послуги «денний догляд» територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Семенівської РДА. Для проведення зовнішньої оцінки якості соціальної послуги застосовувалися такі показники якості: адресність та індивідуальний підхід, результативність, своєчасність, доступність та відкритість, зручність, повага до отримувачів соціальної послуги, професійність.
Приміщення, де надається послуга, розташоване у місці зі зручним транспортним сполученням, біля будівлі є паркувальний майданчик. Кабінети, де надається послуга, відповідають санітарним та протипожежним вимогам чинного законодавства України. вимогам. В приміщенні терцентру є інформаційні куточки, стенди, дошка оголошень, роздаткові друковані матеріали, буклети, з якими відвідувачі можуть ознайомлюватись самостійно. Для вивчення думки щодо якості надання послуги було проведено опитування/анкетування отримувачів соціальної послуги. В опитуванні взяли участь 32 отримувачі соціальної послуги.
Метою опитування було отримання об’єктивної інформації, необхідної для оцінки та поліпшення якості надання соціальної послуги, вивчення реального стану соціального обслуговування. Проведений аналіз результатів опитування отримувачів соціальної послуги денного догляду показав позитивну тенденцію у процесі покращення якості надання соціальної послуги, показник покращення фізичного та емоційного стану підопічних склав 100% відгуків з числа опитаних. Всі особові справи отримувачів соціальної послуги (100 %) містять карти визначення (оцінювання) індивідуальних потреб у соціальному обслуговуванні (наданні соціальних послуг), визначення ступеня індивідуальної потреби отримувача соціальної послуги у наданні соціальної послуги денного догляду. Індивідуальні плани надання соціальної послуги, які ґрунтуються на визначенні індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги, складалися й узгоджувалися з кожним отримувачем соціальної послуги. З усіма громадянами, що приймаються на обслуговування укладаються договори відповідно до затвердженої форми з дотриманням вимог. По закінченню строку дії договору, або у разі потреби, договори переглядаються та продовжуються.
Згідно проведеного опитування, в тому числі і телефонного, 98% опитаних підопічних задоволені послугою денного догляду, що відображається покращенням фізичного стану отримувачів послуги, позитивними змінами у стані отримувача послуги у процесі її надання порівняно з періодом, коли послуга не надавалась. Працівники відділення денного перебування ввічливо та коректно ставляться до громадян під час здійснення своїх посадових обов’язків. Скарг із сторони підопічних не було.

Комісія з оцінки якості соціальних послуг працювала поетапно: збиралися дані та показники щодо надання соціальних послуг установою, проводилося опитування та проаналізовані отримані дані. Проаналізувавши результати опитування, комісія з зовнішньої оцінки якості прийшла до висновку, що  опитані позитивно оцінюють роботу надавачів соціальних послуг.
За результатами зовнішнього оцінювання були визначені заходи для покращення стану надання соціальних послуг, а саме:
поновити інформаційні стенди щодо надання соціальних послуг згідно Держстандартів;
провести навчальний семінар з соціальними працівниками щодо якості надання соціальних послуг;
оприлюднити інформацію про проведення зовнішньої оцінки якості надання послуг.

Начальник управління соціального захисту
Семенівської РДА                                                                                   Ж.Гіріч

Наверх ↑